عشق و زیبایی

مطالب عاشقانه و زیبایی

عشق و زیبایی

مطالب عاشقانه و زیبایی

9 نقل ‌قول درمورد انتقاد

در زیر به نقل‌ قول‌هایی از افراد مشهور درمورد انتقاد اشاره می‌کنیم.

 

"از چیزی که قادر به درک آن نیستید انتقاد نکنید. هیچوقت جای آن فرد نبوده‌اید." – الویس پریسلی (Elvis Presley)

 

"انتقاد هم مانند باران باید آنقدر نرم باشد تا بدون خراب کردن ریشه‌های آن فرد، موجب رشد او شود." – فرانک اِی کلارک (Frank A. Clark)

 

"این فردِ منتقد نیست که به حساب می‌آید؛ نه آن کسی که لغزش یک مرد قوی را نشان می‌دهد یا چطور فردی می‌توانسته بهتر عمل کند. اعتبار از آنِ کسی است که در صحنه است، کسی که صورتش آغشته از گرد و خاک و خون و عرق است، کسی که دلاورانه تحمل می‌کند؛ کسی که دوباره و دوباره کم‌ می‌آورد و اشتباه می‌کند؛ چون بدون اشتباه و کم آوردن هیچ تلاشی نیست؛ اما کسی که برای انجام کاری تلاش می‌کند؛ کسی که اشتیاق را می‌شناسد؛ کسی که برای دلیلی ارزشمند خود را خرج می‌کند؛ کسی که در بهترین شرایط می‌داند که در آخر پیروزی بزرگ است و در بدترین شرایط می‌داند اگر شکست بخورد، با وجود تلاش و کوشش خود شکست خورده است. جای او با افراد ترسو و سردی که نه پیروزی را می‌شناسند و نه شکست را یکسان نخواهد بود." – تئورور روزولت (Theodore Roosevelt).....



6 مجسمه بودا بند انگشتی



6 مجسمه  بودا بند انگشتی

دسته لوازم زیردسته لوازم تزیینی

مجسمه های کوچک و مامانی که بهترین تزئین برای میز تلویزیون و دکور خانه شما می باشد این مجسمه ها هر کدام به اندازه یک بند انگشت می باشند و زیبایی را به خانه شما هدیه می کنند

فروشنده: محصول خرید2

قیمت: 3,500 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید 6 مجسمه بودا بند انگشتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید 6 مجسمه  بودا بند انگشتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

برچسب : عکس های سریال اوالونا- عکس های سریال همسان - عکس های سریال ترسا - عکس های سریال رازهای پنهان


 

"قبل از اینکه نسل جوان را نقد کنید، به یاد بیاورید که چه کسانی آنها را بزرگ کرده‌اند." – ناشناس

 

"هنرمند وقتی برای گوش دادن به منتقدان ندارد. کسانی که می‌خواهند نویسنده شوند، نقدها را می‌خوانند اما آنهایی که می‌خواهند بنویسند وقت خواندن نقدها را ندارند." – ویلیام فالکنر (William Faulkner)

 

"هر احمقی می‌تواند نقد کند، متهم کند و شکایت کند اما برای درک کردن و بخشیدن به شخصیت و کنترل نفس نیاز است." –دال کارنژ (Dale Carnegie)

 

"وقتی فردی دیگر را نقد کرده و درمورد او قضاوت می‌کنیم، هیچ چیز درمورد آن فرد گفته نمی‌شود؛ نیاز ما منتقد بودن است که نشان داده می‌شود." – ناشناس

 

"باید مردی که در شرایط انتقادی کار بهتری نسبت به شرایط تحسین و تایید انجام داده است را پیدا کنم." – چارلز شواب (Charles Schwab)

 

"انتقاد نوع غیرمستقیم مباهات به خود است." – اِمِت فاکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد